torsdag 18 december 2008

Öppet på lördag för bövelen! 30 % rabatt för bövelen!

Nedanstående text är mer eller mindre stulen rakt av från Tobias mejl till våra stamkunder. Jag tänkte skriva något orginellt men har inte tiden. Måste förbereda mig för julavslutningen på skolan samtidigt som julskinkan ska bevakas. Den är uppe i 56 grader C. Vid 68 grader C. åker den ur ugnen. Skinkan alltså. Inte skolan.


"Just nu bloggas det en hel del från oss vinylpågar. Alla som tycker vi är tjatiga, räck upp en hand.
Men är man inne i julspurten så är man. Vår 30%-rea är värd att nämnas igen och våra nypressfack växer i det närmaste chockartat. Igår spelade vi Stonewall. Tänk er AC/DC i ett garage med tömda ölburkar överallt. Det rockar!

Samling klockan elva.

Kaffet är på och en god kaka blir det nog också

Välkomna!!!
Johan, Thomas, Tobias & Sivan"

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske t.o.m. jag kan få tid att komma till stan och fynda. Jag får uppenbarligen köpa mina vinylklappar själv :-(