onsdag 25 februari 2009

Voine Voine!!!


Febern har satt sina klor i mig (Thomas). Halsen skriker av smärta så fort något
ska ner i magsäcken. Min förstärkare (en ett år gammal Marantz, K.I-signature)
har lagt av. Ipren-asken är snart slut. Snuset likaså. Skulle se Real Madrid mot Liverpool i kväll på krogen. Har istället bara fått socker och vann!

Tur är då att:

www.krautrock-world.com

lirar skön musik för mig. Gå in o lyssna! Många av plattorna som spelas finns
i vår butik!
I vår butik finns också ett nyfyllt nyhetsfack.Torde vara sisådär 84 st nya begagnade. Skivorna som varit "nyheter" innan har förstås hamnat under "A-Ö".
Under "A-Ö" har det gallrats ut "tråkig" musik för Er skull.
Dessutom 40 HELT nya i "nypressat". En stor del av dessa är från Italien.

...Således...dumt att missa att glömma att inte komma ihåg att komma till oss på lördag.


Kakor och kaffe lockas det också med. Men det visste ni redan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alltid synd om dig Thomas. Är det inte Sivan som är stygg så är du förkyld eller något annat svårt.

Anonym sa...

Cuby kan gott stanna hemma eftersom det bara är nypressar.

Klang sa...

Ska se om jag kan bli barnfri i en timme imorgon så ska jag besöka Er underbara (kak)butik.

Krya på dig Blomman!