onsdag 29 oktober 2008

En Ahlmsk helg!

Nu sitter man här vid datorn, lite lätt såsig i huvudet efter en firmafest. Kanske borde jag inte göra detta inlägg nu. Kanske är det just nu jag ska göra det. Jag har liksom tappat omdömet efter den där sista whiskyn. (Lärare kan vara ett riktigt tråkigt släkte men med alkohol i kroppen blommar de ut, så ock mina kollegor.)

Nåja, det är med lite sorg i händerna jag (Thomas) skriver att vi kommer ha öppet både lördag och söndag denna helg. Sorg för att jag inte får vara med. Jag måste ta emot min födelsedagspresent och gå på Sophie Zelmani+Rebecka Törnkvist i Göteborg på lördag med flickvännen. Som om inte det vore nog skulle tvunget svärföräldrarna bjuda på hotel-vistelse också. Tur att jag tycker så mycket om henne. Annars hade det blvit drygt.

Kommer helt plötsligt på att denna blogg inte handlar om mitt liv...så...

...de nypressade vaxen från USA bör ha anlänt till fredag. Det betyder att backarna med nypressat torde dra till sig en hel del uppmärksamhet. Får vi kanske locka med Loves "Forever changes" och The United States of Americas enda skiva i obruten förpackning?
Vidare kommer nyhetsbackarna som vanligt vara späckade med...just nyheter!
Kolla in dem vetja!

Johan Ahlm, Tobias Ahlm och Siv Ahlm kommer att stå för servicen. Eventuella klagomål på dessa lämnas till mig sista lördagen i november då vi åter har öppet. Skojjade bara! Ni skulle bara våga klaga på dom!

Välkomna lördag 11-15
söndag 12-16

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en rutten människa Thomas! Om du nu bara har stoppat in Tobias Electric Music For Mind And Body och prismärkt den 40:- och ett orignal av 2066 & then för 125:- i nyhetsbackarna så ska jag förlåta dig din frånvaro!

Vinylpågarna sa...

Det fixar jag! Leta efter två brända orginal elgiganten-cd i backarna.
Idag ska jag till Kullen o kolla havssula o labb. Såateeee de blir nog bra!
/T.