måndag 10 november 2008

Läckerbitar


Tänkte passa på så här i halvtid att lista lite plattor som kommer att dyka upp i Nypressatbacken den 28 november.

Bachs-Out of the Bachs
Chaplin Harness-Chaplin Harness
East of Eden-Snafu
Fleur De Lis-Facing morning
Walpurgis-Queen of Saba
Freed-Freed
Festa Mobile-Diario della Festa Mobile
Areknames-Areknames
Balletto Di Bronzo-Sirio 2222
Dzjenghis Khan-Dzjenghis khan
Alberto Radius-Radius
Dewolff-Dewolff
Traffic-Mr Fantasy
Deerhoof- Offend Maggie
Grails-Burning of impurities
If-If
Mighty Baby-A jug of love
Ryan Adams & the Cardinals-Cardinology
Reigning Sound-Time bomb high school
Transatlantic Railroad-Express to oblivion
Justine-Justine
Boston Spaceships-Brown submarine
Flower Travellin´band-Satori
Open Mind-Open Mind
Hairy Chapter-Eyes
Guru Guru-Hinten
Mythos-Mythos
Elyse-Elyse
Annexus Quam-Osmose

Säkert är att vi kommer att få in ännu fler plattor innan den 28:e.JULEN ÄR RÄDDAD!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att jag har de flesta av de här så jag slipper att bli helt pank. Bronsbaletten har jag råkat skicka efter. Förlåt. Men jag blev så ivrig... Den bästa italienaren av alla enligt min ödmjuka åsikt.

Anonym sa...

Vänta till ni får se uppviket på "Hinten". Om denna nypress har uppvik dvs. Där är röven i svartvit och ännu äckligare. Jag har ett original. Så fick jag sagt det...

Vinylpågarna sa...

Käre vinylvän, det kommer minst 60 plattor till så ro hit med plånkan.